Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

16 Haziran 2014 Pazartesi

Pepee Susadım Su İsterim Sözleri - Şarkı Sözü Dinle (Yeni)


By on 15:19

Sponsorlu Bağlantılar
Pepeee susadım su isterim şarkı sözleri

Susadım su isterim
Susadım su isterim
Bana çeşme gösterin vay
Bana çeşme gösterin vay
Çeşme beni kandırmaz
Çeşme beni kandırmaz
Al yanaktan isterim vay
Al yanaktan isterim vay
         tekrar 2

 

pepee susadım su isterim sözleri dinle

pepee susadım su isterim , pepee susadım su isterim , pepe susadım su isterim şarkı sözü , pepee susadım su isterim sözleri , pepee şarkıları dinle , pepee yeni show tv de çalan şarkısı , pepee en güncel şarkı sözleri
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: