Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

29 Haziran 2014 Pazar

Ankaralı Yasin Seni Bana Vermiyorlar Duydun Mu Şarkısı Sözü Dinle 2014


By on 12:51

Sponsorlu Bağlantılar
Ankaralı Yasin'in son single şarkısı Seni Bana Vermiyorlar Duydun Mu dinleyicisi ile ilk defa blogumuzda buluşuyor. Ankaralı Yasin bu defa konseptin dışına çıkarak ağır Slow bir türküyle sizlere merhaba diyor.


Seni bana vermiyorlar duydun mu şarkı sözleri

Kaç gece ağladım kaç gece sensiz
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Hani söz vermiştin ayrılmam diye
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Hani söz vermiştin ayrılmam diye
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?

Gözlerim kör oldu kulağım sağır
Ayrılığın yükü hepsinden ağır
Yeter ki selam gönder bir çağır
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Yeter ki bir selam gönder bir çağır
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?

Rüyalarım hayırlara yormadı
Göndermedik eşim dostum kalmadı
ankaralı yasin seni bana vermiyorlar duydun mu sözleri dinle
Zalım anan arkamızda durmadı
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?
Zalım baban önümüze bend oldu
Gittin de ellerde mutlu oldun mu ?
Seni bana vermiyorlar duydun mu ?

 Mobi :
 Web :
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: