Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

13 Haziran 2014 Cuma

Cem Başak Boşluğa Yürüyorum Şarkı Sözü - Sözleri Dinle


By on 18:24

Sponsorlu Bağlantılar
Cem Başak boşluğa yürüyorum şarkı sözleri 

Adımı fısıldayan rüzgar
Bu gece neden esmiyor
Huzur dolu bir tesadüf gibi
Gözlerim doluyor

Aklıma geldiğin her an
Seni hep başka bir şehirde
Hayal eder dururum
Sevinir çok mutlu olurum

Bir sabah uçup gittin
Ne zaman dönersin bilmem
Bir sabah uçup gittin
Çiçekli bahçe içinnden

Gölgen düşse şimdi
Güneş gibi kollarıma

Boşluğa yürüyorum adım adım
Ellerin nerde kadınım
Unuttuğumu söylerimde
Kalbim buna inanır mı
             x2


 

cem başak boşluğa yürüyorum sözleri dinle
cem başak boşluğa yürüyorum , cem başak boşluğa yürüyorum sözleri , cem başak boşluğa yürüyorum şarkı sözü , cem başak şarkı sözleri , cem başak boşluğa yürüyorum şarkısı dinle
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: