Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

26 Haziran 2014 Perşembe

Çılgın Dersane Üniversitede Yanında Olmayı Çok İsterdim Özlem Şarkısı


By on 23:13

Sponsorlu Bağlantılar
Dizinin bu haftaki bölümünde rüzgar tribünü ile okulun elektriğini yapan öğrenciler akşam parti verdiler. Özlem'in ateşin etrafında toplandıklarında gitar eşliğinde seslendirdiği slow şarkı 29 haziran 2014

Çılgın Dersane Ünversitede Özlem yanında olmayı çok isterdim şarkı sözleri

Sen olmadın hep
Hayal kurdum tutmadı
Rüyalarım hiç çıkmadı
çılgın dersane üniversitede özlemin söylediği müzik
Bi tek senle olmak istedim
Ben hep senle olmak istedim
Yanında olmayı çok istedim
Mobi :
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: