Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

12 Haziran 2014 Perşembe

Diğer Yarım Dizisi Mektup Şarkısı Sözleri Dinle (Güncel)


By on 22:47

Sponsorlu Bağlantılar
Diğer yarım dizisi Apolas Lermi mektup şarkı sözleri

Mektup yazdum acele
Da oku oku hecele
Mektup yazdum acele
Da oku oku hecele

Mektup bendendur yarim da
At koynuna gecele
Mektup bendendur yarim da
At koynuna gecele

Mektup yazdım sevdama
Okusun heceleri
Geleceğum aklunada cuma geceleri
Getur beni aklunada cuma geceleri

Mektubun uclari bağlamadır bağlama
Mektubumun uçlarida bağlamadur bağlama
Ben yazarken ağladımda sen okurken ağlama
Ben yazarken ağladumda

Mektup yazdım sevdama
Okusun heceleri
Geleceğum aklunada cuma geceleri
Getur beni aklunada cuma geceleri

Mektup yazdım  kışidi  da kalemum gümiş idi
Mektup yazdım kışidi da kalemum gümiş idi
Okuyan incinmesunda yüreğim yanmış idi
Okuyan incinmesunda yüreğim yanmış idi

Mektup yazdım sevdama okusun heceleri
Geleceğum aklunada cuma geceleri
Getür beni aklunada cuma geceleri
Geleceğum aklunada cuma geceleri

Mobil için :
 

diğer yarım mektup yazdım sevdama dinle
Google şarkı bot's : diğer yarım mektup yazdım sevdama , diğer yarım mektup şarkısı , diğer yarım mektup yazdım sevdama sözleri , diğer yarım mektup şarkısını dinle , diğer yarım 1. bölüm 20 haziran 2014 çalan şarkıyı dinle
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: