Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

16 Haziran 2014 Pazartesi

Murat Dalkılıç Haydut Sözleri - Şarkı Sözü Dinle (2014)


By on 23:04

Sponsorlu Bağlantılar
Murat Dalkılıç haydut şarkı sözleri

Olur olur sahiden aşk var
Aslında haydut falan değilim ben
İnadımızla sevdiğimizden
Senden kaynaklanan bir duraklama var

Tamam kabul ufak bir yanlışlık var
Aslında mazbut falan değilim ben
İkisininde arasında duramam tek sayılmaz
Orta şeker yani

Çekeriz nazını da sözünü de
Adet yerini bulsun
Bizimkisi de can değil mi
Dünya şöyle dursun

A benim bahtı karam
Kalbi ana baba günü gibi halim
Ben sana ezelden hayran
Bir içim su başına buyruk zalim
             x2

Tamam kabul ufak bir yanlışlık var
Aslında mazbut falan değilim ben
İkisininde arasında romantik sayılmaz
Orta şeker yani

3. dörtlükten takip ediniz.
Mobil cihazlar için :

murat dalkılıç derine sözleri dinle
murat dalkılıç haydut, murat dalkılıç haydut sözleri , murat dalkılıç haydut şarkı sözü , murat dalkılıç dinle , murat dalkılıç şarkı sözleri , murat dalkılıç yeni şarkısının sözleri , murat dalkılıç melodika flüt notaları
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: