Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

16 Haziran 2014 Pazartesi

Nakris Mazi Olur Sözleri - Şarkı Sözü Dinle (2014)


By on 11:02

Sponsorlu Bağlantılar
Nakris mazi olur şarkı sözleri

İçimde titreyen bir yürek var kafamda milyon soru
Bazen inandığını say geçmişe mazi olur
Geçince zaman kendi kendi derdine
Doğru yakın değil fakat sen hala neyin derdinde

Nasılda geçti zaman bir türlü anlamadım
O kadar kolay değilki seninle anlaşalım
Yollarım inişli çıkışlı
Yinede konuşmak için geldim sinirlerim yatıştı

Bu gece sorguladım kendimi
İçimde biriktirdim bu nefret sol tarafın hakimi
Benden ne kadar uzaksan o kadar uzak umut
Yarından sonra değişmez kararsız kalır kulun

İçinde günahlarla sen yolundan şaşma
Gürülte yapma beynimin git dört bir tarafından
Yoruldum inan başka çare yoktu inan güldüğüm
Yüzüne karşı yandım ardından söndüğüm

Karanlık bir odam var şimdi
Gözden uzak gizlice
Neticesinde soluklandım bir hayli daralmıştım
Gözümde kararmış bir dünya zaman kalmamıştı

İçimde titreyen bir yürek var kafamda milyon soru
Bazen inandığını say geçmişe mazi olur
Geçince zaman kendi kendi derdine
Doğru yakındır fakat sen hala neyin derdinde
                   x2

Yarında haberdar olmak istersen
Sövdüklerin arkandan kısık bi görültü
İnce bi gürültü anlatır bir hikaye
İstemesende olur bak binlerce şikayet

Kafamda derinlerde bir şeyler var haydi çıkar
Korkularına saklanarak yerinden ruhunu çıkar
İçimde şüpheler karanlık kuytu köşeler
Elimde olmayan nedenler bendimi eşeler

Bir sabah akşam olur aynı günün tekararı
Ve yorgunluk çökünce bakmayın sakın efkarım
Dibine vurmuşken özüme dönmüşken
Ellerim yukarda gözlerimin feri gitmişken

Bana bi neden ver bak yer altında kefenler
Hiç durmayan bu zaman varya bir gün biterken
Geç olmuş harp ederken gücüm yok erken
Uyanmak istedim bu gerçeğimde kaçıp giderken

İçimde titreyen bir yürek var kafamda milyon soru
Bazen inandığını say geçmişe mazi olur
Geçince zaman kendi kendi derdine
Doğru yakındır fakat sen hala neyin derdinde
                        x2

Mobil cihazlar için :
  

nakris mazi olur sözleri dinle
nakris mazi olur , nakris mazi olur sözleri , nakris mazi olur şarkı sözü , nakris mazi olur dinle , nakris dinle , nakris şarkı sözü , nakris 2014 yeni şarkısı , nakris 2014 dinle , nakris 2014 albüm
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: