Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

16 Haziran 2014 Pazartesi

Özgür Koç Bunun Adı Aşk Sözleri - Şarkı Sözü Dinle


By on 21:57

Sponsorlu Bağlantılar
Özgür Koç bunun adı aşk şarkı sözleri 

Bu aralar sıkıntılarım var üzerime gelme demedim mi
Biraz anlayış biraz sabır sorunlarım var
Ayrılıklar olabilir ikimizde yıkılabiliriz
Seni sevdim hep seveceğim belkide geçer zamanla

Biliyorum bunun adı aşk ölüyorum galiba
Seni göz göre göre seviyorum galiba
Biliyorum bunun adı aşk ölüyorum galiba
Seni göz göre göre seviyorum galiba

Aynaya her bakışta karşımda gözlerin var
Yanımda olmasanda ruhumdasın sen
Ayrılıklar olabilir ikimizde yıkılabiliriz
Seni sevdim hep seveceğim belkide geçer zamanla

Biliyorum bunun adı aşk ölüyorum galiba
Seni göz göre göre seviyorum galiba
Biliyorum bunun adı aşk ölüyorum galiba
Seni göz göre göre seviyorum galiba
İnan bana

Mobil cihazlar için :
 

özgür koç bunun adı aşk sözleri dinle
özgür koç bunun adı aşk , özgür koç bunun adı aşk sözleri , özgür koç bunun adı aşk şarkı sözü , özgür koç dinle , özgür koç 2014 şarkı sözleri , özgür koç bunun adı aşk şarkısı dinle
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: