Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Ankaralı Coşkun Direk Vay Seni Vay Vay Şarkı Sözü Dinle 2014


By on 04:42

Sponsorlu Bağlantılar

Ankaralı Coşkun Direk Vay Seni Vay Vay Sözleri

Ankaralı Coşkun Direk Vay Seni Vay Vay Şarkı Sözü

Akıl ermez sırlarına
Doydum senin yalanlarına
Akıl ermez sırlarına
Hem yalanına hem dolanına

Vay seni vay vay vay vay
Vay seni vay vay vay vay
Vay seni vay vay vay vay
Vay bidenem vay vay

Gelme geri istemiyorum
Seni artık sevmiyorum
Gelme geri istemiyorum
Seni artık sevmiyorum
Hayatımdan siliyorum

Vay seni vay vay vay vay
Vay seni vay vay vay vay
Vay seni vay vay vay vay
Vay bidenem vay vay

Topuktan başa güzelsin
Sen cennetten bir hurisin
Topuktan başa güzelsin
İnan cennetten hurisin
Sen benim bidenemsin

Vay seni vay vay vay vay
Vay seni vay vay vay vay
Vay seni vay vay vay vay
Vay bidenem vay vay
Mobi :
 
ankaralı coşkun direk vay seni vay vay şarkı sözü
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: