Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

1 Temmuz 2014 Salı

Kaçak Gelinler Dizisi Nolur Nolur Nolur Şarkısı Sözleri + Dinle


By on 13:45

Sponsorlu Bağlantılar
Kaçak Gelinler dizisinin 2. bölümde en göze çarpan Yasemin Mori'nin nolur adlı parçası oldu. Müthiş bir kadro ile sezona giriş yapan dizi reytinglerde iyi seyrediyor. Seyirci şimdiden diziyi benimsemiş gözüküyor sonrası meçhul tabi. Dizinin son bölümünde çalan şarkıyı sizler için sözleriyle birlikte ekledik keyifle dinleyiniz.

Yasemin Mori nolur şarkı sözleri ;

Bir adım atsan bana doğru
Görü versen sonra beni
Ne hali varsa yalnızlığın
O da bunu görse bari
Bir kere olsun nolur nolur
Göz göze gelsek senle sonra
Dursa bir anda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali
Esas söylediğim bak ben zır deliyim
Ya benimsin yada ölüsün
Budur tek söylediğim
Nolur nolur nolur
Bu suç belki af olur
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver
Gözden çıkardım yari
Yalnız ölmesem bari
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver
Mobil için :

küçük gelinler dizisi nolur sözleri dinle
küçük gelinler son bölümde çalan şarkı , küçük gelinler nolur nolur nolur şarkısı , küçük gelinler nolur müziği , küçük gelinler nolur şarkısını kim söylüyor , küçük gelinler yasemin mori nolur dinle , küçük gelinler dizi müzikleri , küçük gelinler nolur sözleri
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: