Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Kiraz Mevsimi Emre Virane Gözlerine Nazar Bir Yaş Oldum Doldum Şarkısı Dinle


By on 01:44

Sponsorlu Bağlantılar
Kiraz mevsimi dizisi emrenin burcu yu salıncakta sallarken söylediği şarkıyı sizlerle paylaşıyoruz . Kiraz mevsimi emre virane gözlerine nazar bir yaş oldum doldum şarkısı sizlerle

Virane Şarkısı Sözleri 

Sevdan delikanlı 
Başıma vurdu bela 
Bir yanım kırık
Bir aksak
Sana bakmadan 
Görebilmekte güzel
Gözlerine nazar 
Bir yaş oldum doldum
Ertelenmiş halimi yeniden
Yoluna koydum 

           
Mobilden Dinlemek İçin
             


               
                






         
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: