Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

21 Haziran 2014 Cumartesi

2014 En Popüler Türkçe Pop Şarkılar Listesi (Yeni)


By on 12:10

Sponsorlu Bağlantılar
En yeni ve güncel pop şarkılar listesini geçte olsa bloguma ekleme kararı verdim ve ekledim. Listede toplamda 17 şarkı yer alıyor. Küsuratlı sevmem aslında ama bana göre en popüler olmayı hakeden 17 tane çıktı. Küsuru bozmak isteyenler eklenmesini istedikleri şarkıları bize bildirebilirler.


2014 yılının en popüler pop şarkıları bizce böyle ya sizce ? Yorum kısmında düşüncelerinizi belirtebilirsiniz.

  • İrem Derici - bir miyiz
  • Gülşen ft. Murat Boz - iltimas
  • Gökhan Özen - benden sorulur
  • Murat Dalkılıç - bu nasıl aşk
  • Demet Akalın - ilahi adalet
  • Tarkan ft. Nazan Öncel - hadi o zaman
  • Hande Yener - alt dudak
  • Serdar Ortaç - Tanrım
  • Sıla - vaziyetler
  • Oğuzhan Koç - ayy
  • Merve Özbey ft. Erdem Kınay - helal ettim
  • Ferhat Göçer - sarıl bana
  • Ece Seçkin - şok oldum
  • Sinan Akçıl - tabi tabi
  • Soner Sarıkabadayı - yara bandı
  • Burcu Güneş - aşkın beni baştan yazar
  • Merve Özbey ft. Erdem Kınay - duman


2014 en iyi popüler türkçe pop şarkılar listesi dinle

2014 pop şarkılar , 2014 pop müzik , 2014 en yeni pop müzikler listesi , 2014 güncel şarkı listeleri , 2014 en yeni pop türkçe şarkıları dinle , 2014 pop şarkılar listesi , 2014 pop müzik kültürü , 2014 pop , 2015

Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: