Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

16 Haziran 2014 Pazartesi

Çağla Yıldırım Ayrılık Şarkı Sözü - Sözleri Dinle (2014)


By on 19:54

Sponsorlu Bağlantılar
Çağla Yıldırım ayrılık şarkı sözleri

Bana gül diyorlar nasıl güleyim
Bana gül diyorlar nasıl güleyim
Ağlamak şanıma düştü neyleyim
Ellerin çiçeği allı yeşilli
Şu benim güllerim soldu neyleyim

Ayrılık ayrılık amman ayrılık
Ayrılık ayrılık yaman ayrılık
Ayrılık ayrılık kötü ayrılık
                x2

Pir sultan abdalım kırklar yediler
Pir sultan abdalım kırklar yediler
Yediler beni tepsiye koydular
Onlar sevdiğini almaz dediler
Şu benim yarimi aldı neyleyim

Ayrılık ayrılık amman ayrılık
Ayrılık ayrılık yaman ayrılık
Ayrılık ayrılık kötü ayrılık
               x2

 

çağla yıldırım ayrılık sözleri dinle
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: