Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

28 Haziran 2014 Cumartesi

Coşkun Sabah 2014 Nihayet Albümü Dinle Full


By on 16:08

Sponsorlu Bağlantılar
Coşkun Sabah'ın yeni albümü Nihayet dinleyicisiyle buluşmak için can atıyor. Adeta saniyeleri dakikaları kovalıyor diyebiliriz. Aynı şekilde sevenleride onun için öyle tabi ! Tarih 30 haziran 2014 öğle sonrası. Yayınlayan ehli bilir kişilik Yeni Şarkı Listesi Blogspot TM

 

:: Coşkun Sabah nihayet albümündeki şarkı isimleri ::

Sana ben kurban olaydım
Gerçek dostum
coşkun sabah 2014 nihayet albümü dinle
Sevgimi yakarım
Benim aşklarım hep böledir
Gidemezsin beni bırakıp
Aşığım sana
Ud taksimi Coşkun Sabah
Seven anlar
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: