Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

28 Haziran 2014 Cumartesi

Hande Ateş Yaşa Beni Şarkı Sözü - Sözleri Dinle [2014]


By on 16:57

Sponsorlu Bağlantılar
Hande Ateş yaşa beni şarkı sözleri 

Son bir kez gözlerinde olmak
Sana dokunmak koklamak
Azıcık aralasam da
Başkasına açık yüreğim

En mutlu çocuk ben
Kandım yine yeniden
Eski zamanların hatrına
Yaşamak ne güzel seni

Hissettiğim sürece nerde olursan ol
hande ateş yaşa beni sözleri dinle
Düşündüğüm sürece unutma beni
Yanaklarına dokun gülümserken gülümset
Yaşarken yaşa beni

2. dörtlükten takip ediniz.

 Mobil cihazlar için :
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: