Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

11 Haziran 2014 Çarşamba

Efecan feat. Kaan Bora Sensiz İki Gün Şarkı Sözü - Sözleri Dinle (2014)


By on 16:53

Sponsorlu Bağlantılar
Efecan ft. Kaan Bora sensiz iki gün şarkı sözleri

[Kaan Bora]
Ayağımı vuran damarı taktılar
Gözlerimi dağladılar yaktılar
İki koldan bir alnımdan çaktılar
Çarmağa gerdiler sensiz iki gün
                x2

[Efecan]
Sensizlik denen illet bencil etti lanet beni
Sessizim diye sanmış herkes söyledim ben seni
Diyarbakır iyi bilir açıp sizde bakın bi
Ağır yüklü sayfaların kim imiş şaiiri
Şaidi beşer değildi o aşkın ne sevginin
Aşkı salla gitsin çünkü yok artık gözü kör biri
Allah'ım şahitti sen bana aittin
Al sana bu kadar basit bi soru sen neden gittin
Al sana yenisarkilistesi.blogspot
Moral olsun bilirsin benim yok bir sevgilim
Bu sözlerin sahibi kim diye sorarsan bana
Bundan yıllar önce kalbimde yer alan nefretim
Duygulanıpta arada yazıyorum ben ona
Yaş 22 söz senet artık duygularım s*x
Felekten gecelerdeyim umursamıyom şeker
Yüksek olan sevgindi benim duygularımdan
Varsa çıkmam hiç söyle bir sebep

Sende havandan birisin
Sende normal bir insansın
Sen kendini dev aynasında görüyorsun kadın
Kaçıncı bıraktın kaçıncı yanılttığın
Bi söylesene bana lan harbi bunaldım
Parmağındaki yüzükte yazar kardeşimin adı
Görenler diyorki garip Efecan nişanlı
Yanılıyor böyle diyen yok aslı ve astarı
Ben 2011'de bıraktım koca sevdayı

[Kaan Bora]
Ayağıma vuran damarı taktılar
Gözlerimi dağladılar yaktılar
İki koldan bir alnımdan çaktılar
Çarmağa gerdiler sensiz iki gün
                  x2


Mobil cihazlar için :
  

efecan sensiz iki gün sözleri
Google şarkı bot's : efecan sensiz iki gün , efecan sensiz iki gün sözleri , efecan kaan bora sensiz iki gün şarkı sözü , efecan 2014 dinle , efecan sensiz iki gün şarkısı dinle , kaan bora 2014 şarkısı
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: