Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

11 Haziran 2014 Çarşamba

Seni Maziye Gömdüm Gittiğin Gün Öldün Sözleri - Dinle


By on 16:19

Sponsorlu Bağlantılar
Seni maziye gömdüm gittiğin gün öldün sözleri

Sensizlik batsın bırak içimi yaksın
Yalan benide sarsın hayallerimi çaldın
Sensizlik batsın bırak içimi yaksın
Gerideki ne yazsın senide benden alsın
Nasıl bu kalp dayansın umutlarımı çaldın
Gözlerimden aksın içime düşenide alsın
Bırakıp gidenler yansın uçuk kaçık bir andı
Sen beni sen sattın sayfalarımı kapattın
Güneşimide kararttın şimdi rahatmısın
Seni maziye gömdüm gittiğin gün öldün
Güzelim çiçeğim soldun bir anda kayboldun
Hayatımda sensiz görmedim ki şerefsiz
Vefesız olduk halsiz yeter be sen bensiz

 

seni maziye gömdüm gittiğin gün öldün sözleri
 Google şarkı bot's : seni maziye gömdüm şarkı sözü , seni maziye gömdüm gittiğin gün öldün , seni maziye gömdüm gittiğin gün öldün şarkı sözü sözleri dinle
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: