Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

29 Haziran 2014 Pazar

Hülya Avşar A Benim Akılsızım Klip Sözleri - Şarkı Sözü Dinle 2014


By on 01:34

Sponsorlu Bağlantılar
Hülya Avşar a benim akılsızım şarkı sözleri 

Sen önce beni kolunla kanadınla bir sarabilseydin
Ayaklarını yere sağlam basıp durabilseydin
Sana verileni hayat diye seçebilseydin
Rica ettim lütfen dedim anlayabilseydin

En azından anlamış gibi
Aklımdan geçeni bilmiş gibi
Huyuma suyuma gitmiş gibi
Davranabilseydin

Ben sana dargınım hemde çok çok kırgınım
hülya avşar a benim akılsızım sözleri dinle
Tozu dumana katan adam sensin a benim akılsızım
Ben sana dargınım hemde çok çok kırgınım
Tozu dumana katan adam sensin a benim akılsızım


 Mobi :
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: