Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

17 Haziran 2014 Salı

İrem Derici Nazende Sevgilim Sözleri - Şarkı Sözü Dinle (2014)


By on 09:27

Sponsorlu Bağlantılar
İrem Derici nazende sevgilim şarkı sözleri 

Değdi saçlarıma bahar küleği
Nazende sevdiğim yadıma düştüm
Her elin bahtına bir güzel düşer
Sende tek benim yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün
Sende tek benim yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün
Sensiz dağ böşüne çıktım bu seher
Öksüz kumru gibi güller laleler
Sen diye sordular eller
Böyledir üzgünüm yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün
Böyledir üzgünüm yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün
Gözlerim yoldadır kulağım seste
Ben seni unutamam en son nefeste
Ey ceylan bakışlım ey boyu deste
Ey taze sevdiğim yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün
Ey taze sevdiğim yadıma düştün
Nazende sevdiğim yadıma düştün

Mobil cihazlar için :
 

irem derici nazende sevgilim sözleri dinle
irem derici nazende sevgilim , irem derici nazende sevgilim sözleri , irem derici nazende sevgilim şarkı sözü , irem derici nazende sevdiğim dinle , irem derici şarkı sözü , irem derici dinle , irem derici nazende sevdiğim sözleri , irem derici nazende sevdiğim şarkı sözü
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: