Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

28 Haziran 2014 Cumartesi

Kaçak Gelinler Gülüm Çahan Film Şarkısı 3. Bölümde Çalan Şarkılar


By on 23:42

Sponsorlu Bağlantılar
Kaçak gelinler dizisine Kainat'ın hayal kurduğu sırada yine arabada gelinlikler içinde giderken arkaplanda çalan slow şarkı 30 haziran 2014 3. bölümde çalan şarkıları  şarkının adı : Gülüm Çahan film   / kim söylüyor diye merak edenlere

En son hangi filmi seyrettin
Ben varmıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hikayenin
Sende prensi romantik komedimin
Ayrılık kesindi filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salonda
kaçak gelinler gülüm çahan film şarkısı dinle
Cebimde hayal kırıklarımla

Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde


 Mobi:  
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: