Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

23 Haziran 2014 Pazartesi

Murat Dalkılıç Kördüğüm Sözleri - Şarkı Sözü Dinle [2014]


By on 23:24

Sponsorlu Bağlantılar
Murat Dalkılıç'ın daha derine isimli albümünde yer alan Aşk şarkısı bu yıl slow türk ve diğer radyolarda başta olmak üzere uzun soluklu bu şarkıyı radyolarında döndürecekler.  23 Haziran 2014  saat 23:24

Murat Dalkılıç kördüğüm şarkı sözleri

Korkmadım yüzüme vurdun
Tutunacak kırık bir dal bile yok
Keşke ben o ben olaydım
Sahibi olmadan sahip çıkardın

Şimdi duymuyor o içimdeki çocuğu
Önce haykırır insan
Yüreğine topaç gibi vurunca
Aşk sana susmayı öğretir

Başlarım acısına ayrılık şarkısına
Sevginin en azına alışırım ben
Yaşarım karşılıksız yaradan hatırına
Ben ona kördüğüm aşığım

Başlarım anısına ayrılık şarkısına
Her şeyin en azına alışırım ki
Yine o üzülmesin halimi bilmesin
Kimseyi karşılıksız sevmesin

Ah ne kadar ne kadar zor
Yıllarıma kelepçe vurdum
Dizlerimden söyleyemem kimselere
Sustuğumla yok olurum
Mobil cihazlar için :


murat dalkılıç kördüğüm sözleri dinle
murat dalkılıç kördüğüm , murat dalkılıç kördüğüm sözleri , kördüğüm şarkı sözü , murat dalkılıç kördüğüm dinle , murat dalkılıç kördüğüm akor , murat dalkılıç 2014 kördüğüm
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: