Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

23 Haziran 2014 Pazartesi

Turkcell Seni Seviyorum İnternetim Şarkısı Sözleri - Dinle (Yeni)


By on 11:59

Sponsorlu Bağlantılar
Genç Turkcell internet şarkı sözleri

Sen gençliğimin büyük parçası
Sen gençliğimin anlamı
Biz ne tweetler attık beraber
Facebookta estik rüzgar gibi
Nereye gitsem neşe veriyor
Varlığın bana internetim
Bitmez saatler uzak bu yollar
Eğer bitersen internetim
Sen bittiğin an facebooksuz kalır
Aklım karışır tweet atamam
Video izleyemem canım sıkılır
Sen bilemezsin daha neler
Bak ne diyorum hiç gizlemiyorum
Ne kadar olsan doyamam ben sana
Her an cebimdesin asla bitmeyesin
Seni seviyorum internetim
Ve o an gelirde işte o an ben yaşayamam
Mobil cihazlar için :
 

turkcell internet şarkısı sözü dinle sözleri
turkcell internet şarkısı , türksell internet müziği , genç turkcell seni seviyorum internetim şarkısı , seni seviyorum internetim kim söylüyor , seni seviyorum internetim sözleri , turkcell seni seviyorum internetim şarkı sözü
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: