Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

11 Haziran 2014 Çarşamba

Zara Nisan Yağmuru Şarkı Sözü - Sözleri Dinle (2014)


By on 12:47

Sponsorlu Bağlantılar
Zara nisan yağmuru şarkı sözleri

Yine nisan yağmurunda ıslanacağım
Off yine sensiz bulutlarla dertleşeceğim
Farkında olmadan üşüdüm
Hasret ateşiyle kavrılacağım

Benim böyle feryadımı duymuyor musun
Sensin benim tek tesellim anlamıyorsun
Şimdi çok uzaklarda gurbet ellerindeyim
Şimdi yenisarkilistesi.blogspot
Hayatın bulanık senlerindeyim
Şimdi çok uzaklarda gurbet ellerindeyim
Hayatım bulanık senlerindeyim

İstersen sessiz gel gel haber vermeden
Göreceksin beni ben ne haldeyim
Off istersen sessiz gel gel haber vermeden
Göreceksin beni ben ne haldeyim

Belki bir gün uzaklardan koşup gelirsin
Belki gördüğünde beni tanıyamazsın
Gecelerin diye sakın düşünme off
Hayli zaman oldu canım sende haklısın

2. dörtlükten damara devam.

Mobil cihazlar için :
  

zara nisan yağmuru dinle
Google şarkı bot's : zara nisan yağmuru , zara nisan yağmuru sözleri , zara nisan yağmuru dinle , zara nisan yapmuru şarkı sözü , zara derin aşk albüm şarkıları dinle , zara şarkısı sözleri full 2014
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: