Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

11 Haziran 2014 Çarşamba

Zara Bir Ateşe Attın Beni Şarkı Sözü - Sözleri Dinle (2014)


By on 12:35

Sponsorlu Bağlantılar
Zara bir ateşe attın beni şarkı sözleri

Diyorlarki sen delisin
Hiç bu kadar sevilir mi
Değmeyecek biri için
Gurur yere serilir mi
Değmeyecek biri için
Gurur yere serilir mi

Bir ateşe attın beni
Alev alev yaktın beni
Bir ateşe attın beni
Alev alev yaktın beni

Değersizdi benim aşkım
Yalanlara sattın beni
Yenisarkilistesi.blogspot
Değersizdi benim aşkım
Yalanlara kattın beni

Dost üzülür düşman güler
Böyle derde gülünür mü
Bilsem hiç severmiydim
Aşkın sonu bilinir mi

Umudumdun dileğimdin
Sen benim göz bebeğimdin
Seni kimler değiştirdi
Yüreğinden attın beni
Seni kimler değiştirdi
Yüreğinden attın beni

2. dörtlükten devam ediniz.

Mobil cihazlar için :
 

zara bir ateşe attın beni dinle
Google şarkı bot's : zara bir ateşe attın beni , zara bir ateşe attın beni sözleri , zara bir ateşe attın beni dinle , zara bir ateşe attın beni şarkı sözü , zara derin aşk albümü dinle , zara 2014 şarkı sözleri
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: