Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

6 Temmuz 2014 Pazar

Ceylan Tam Bir Ay Oldu Sözleri Şarkısı Dinle 2014


By on 15:06

Sponsorlu Bağlantılar

Ceylan tam bir ay oldu sözleri

Ceylan tam bir ay oldu şarkı sözü

Unuttum ben değil
Yaşağıdığımız çok şeyler var
Tek taraflı yaşanmadan ki
Benimde bir söz hakkım var

Yazık günah bize bizden giden herşeye
ceylan tam bir ay oldu şarkısı sözleri dinle
Gör baksana ne olmuş bize
Benim ol istesem senden başka sevmedim
Nedir suçum hala çözemedim

Tam bir ay oldu gideli benden
Mutlumusun onuda bilmem
Bana neler oldu bilsen görsen
Belki kızar sonra canın olurum yeniden
                 *2*

Android & İOS    
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: