Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

6 Temmuz 2014 Pazar

Ceylan Entarisi Dım Dım Yar Sözleri Şarkısı Dinle 2014


By on 15:07

Sponsorlu Bağlantılar

Ceylan entarisi dım dım yar sözleri

Ceylan entarisi dım dım yar şarkı sözü

Entarisi dım dım yar
Gelir diye umdum yar
Yatsıya kadar bekledim
Gözlerimi yumdum yar

Hım hım hımda hım hım yar
Vıy vıy vıyda vıy vıy yar
Hımı hımı hımda hım hım yar
Vıyı vıyı vıyda vıy vıy yar

Entarisinden biçtim
Ateşine ben düştüm
Ne belalı başım var
Hayırsız yare düştüm

Hım hım hımda hım hım yar
Vıy vıy vıyda vıy vıy yar
Hımı hımı hımda hım hım yar
Vıyı vıyı vıyda vıy vıy yar

Entarisi tireden
ceylan dım dım yar şarkı sözü
Su doldurur dereden
Tek canımız sağolsun
Malı veren yaradan

Hım hım hımda hım hım yar
Vıy vıy vıyda vıy vıy yar
Hımı hımı hımda hım hım yar
Vıyı vıyı vıyda vıy vıy yar


  Android & İOS
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: