Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

5 Temmuz 2014 Cumartesi

Dur Durabilirsen Yarışması Ankaralı Coşkun Ankaranın Bağları Şarkısı


By on 15:32

Sponsorlu Bağlantılar

Dur Durabilirsen Yarışması Ankara'nın Bağları

Dur Durabilirsen Eğlence Programı Ankaralı Coşkun Şarkısı

Atv'nin "Dur Durabilirsen" adlı yarışma programında bu haftanın konukları Tuğba Ekinci ve Ankaralı Coşkun Direk oldu. Ankaralı Coşkun programda o meşhur şarkısı "Ankaranın Bağları" parçasını seslendirdi. Tuğba Ekinci ise hatırlayacağınız gibi Bülent Ersoy Show'da söyleyemediği 'Delikanlım' şarkısını söylemeye çalıştı. 8 temmuz 2014 pazar akşamı

İp attım ucu kaldı da tarakta gücü kaldı
dur durabilirsen ankaralı coşkun şarkısı
Ben sevdim eller aldı da içimde acı kaldı
Ben sevdim eller aldı da içimde acı kaldı
Ankara'nın bağlarıda büklüm bülüm yolları
Ne zaman zarhoş oldumda kaldıramıyom kolları

Android & İOS
Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: