Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

22 Temmuz 2014 Salı

Kaçak Gelinler Dizisi Bul Beni Kaybolmuşum Şarkısı Dinle 21 Temmuz


By on 00:54

Sponsorlu Bağlantılar
Kaçak gelinler dizisi bul beni kaybolmuşum adlı şarkıyı sizlerle paylaşıyoruz . Kaçak gelinler dizisinde çalan tüm şarkıları burada dinleyebilirsiniz . Kaçak gelinler 21 temmuzda çalan şarkı sizlerle iyi dinlemeler diliyoruz

Bul beni kaybolmuşum sözleri

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş
Dilim suskun
Susmuşum
Bak bana mahvolmuşum
Senden kendimi
Almayı unutmuşum


                   


Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: