Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Kiraz Mevsimi Dizisi Yine Ben Aşık Oldum Yağmur Oldum Şarkısı Dinle


By on 04:30

Sponsorlu Bağlantılar
Kiraz mevsimi dizisi 25 temmuzda çalan yine ben aşık oldum yağmur oldum adlı şarkısı sizlerle . Kiraz mevsimi dizisi tüm şarkıları burada .

Şarkı sözleri

Yine ben aşık oldum darmadağın
Kadıköy sahilinde
Esti ruhum rüzgar oldum
Heybeli'de bizde her gece
Çıktık mehtaba aşk var diye


                    


Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: