Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Kiraz Mevsimi Bana Ellerini Ver Hayat Seni Sevince Güzel Şarkısı Dinle


By on 18:52

Sponsorlu Bağlantılar
Kiraz mevsimi dizisi 5. bölümde çalan şarkıyı sizlerle paylaşıyoruz . Kiraz mevsimi 8 ağustos bana ellerini ver hayat seni sevince güzel şarkısı sizlerle iyi dinlemeler diliyoruz . Şarkıyı seslendiren Özdemir Erdoğan

Bana ellerini ver sözleri

Ben bal arısı gibiydim
Senden önce
Bak pervanelere döndüm
Seni görünce
Yana yana kül olsam
Her an yinede senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü
Ben sensiz olamam


                


Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: