Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

16 Ocak 2015 Cuma

Fundar Arar Gamsız Şarkısı Sözleri


By on 04:06

Sponsorlu Bağlantılar
Funda Arar Gamsız Şarkı Sözleri

Koy verdim kalbimi yolunu bulsun diye
Artık teslim oldum ben
Çok sordum yoruldum
Ne umdum ne buldum
Artık gamsız oldum ben
Şimdi bir yol bulup beni baştan doğursun
Hayat bildiği gibi yoğursun
Anılardan bir yangın başlatıp keşkelerle
Beni küllerimden savursun
Alsın beni benden çok mutsuzum halimden
Essin üstümüzde bir rüzgar
Çalsın artık içimde uçan kuşlar martılar
Kalksın üstümüzden bu efkar
Söz verdim kalbime üzülmesin halime
Aşka teslim oldum ben
Darılmasın hiç kimse sustum gücüm yettikçe


Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: