Duyuru:
Sitedeki dizi şarkılarının kaynak kodları farklı internet adreslerinden çekilmektedir. İstenildiği takdirde Uyar - Kaldır politası çerçevesinde ilgili yayın kaldırılır.İstekleriniz ve önerileriniz için iletişeme geçiniz .

9 Temmuz 2015 Perşembe

Tatlı Küçük Yalancılar Dizisi Hoşçakal Şarkısı Dinle


By on 04:02

Sponsorlu Bağlantılar

tatlı küçük yalancılar hoşçakal şarkısı dinle , tatlı küçük yalancılar dizisi hoşçakal şarkısı dinle , tatlı küçük cadılar hoşçakal müziği dinle 

Seni ararken 
Kendimi kaybetmekten yoruldum
Bulurum zannettim de 
Kendimden ayrı düştüm
Bu garip bir veda olacak
Çünkü aslında hep içimdesin
Ne kadar uzağa gitsem de
Gittiğim her yerde benim lesin
Söylenecek söz yok 
Gidiyorum ben
Hoşçakal
Hoşçakal


Paylaş

Güncels's ;

Devlet Su İşlerinde çalışan bu arada da hobi olarak part time şeklinde Müzik bloguyla ilgilenen müzik dinlemeyi seven , girişimci aynı zamanda yaratıcı bir gençtir. "Taklitler aslını yaşatır"

0 yorum: